Jarmark Tumski w Płocku 2015

W miniony weekend miał w Płocku miejsce Jarmark Tumski, czyli prawdziwa gratka zarówno dla kolekcjonerów, rękodzielników, rzemieślników i artystów, jak i dla wszystkich fanów tego typu eventów – czyli także dla mnie :-)

Sama nie wiem ilu w tym roku było wystawców, jestem pewna, że przynajmniej kilkuset. Cała ulica Tumska, Grodzka oraz rynek Starego Miasta zostały obstawione stoiskami, pełnymi szpargalików, biżuterii, obrazów, witraży, porcelany, no i oczywiście pysznego jedzonka. Sama skusiłam się tylko na lody, jednak zapachy kusiły mocno.

Jestem skłonna twierdzić, że Jarmark Tumski w Płocku to impreza, w której można znaleźć wszystko, i to dosłownie! Poza stoiskami warto również zwrócić uwagę na oprawę całego wydarzenia – przez cały weekend na scenach występowali lokalni artyści, a także mniej i bardziej znane zespoły muzyczne. Gdzieniegdzie można było spotkać także panów i panie przebrane w staropolskie stroje.

Przechadzając się po Jarmarku dostrzegłam kilka ciekawostek, które mocno przykuły moją uwagę.

DSC_4358 DSC_4359 DSC_4360 DSC_4361 DSC_4362 DSC_4364 DSC_4365 DSC_4367 DSC_4369 DSC_4370 DSC_4371 DSC_4378 DSC_4379 DSC_4380 DSC_4381

Sądzę, że na Jarmarku Tumskim w Płocku każdy odnalazłby coś dla siebie, a z całą pewnością wyprawa na tę imprezę jest dobrym pomysłem na spędzenie miło czasu. Niestety, Jarmark Tumski 2015 już za nami – trzeba poczekać na przyszłoroczną edycję. Ciekawe co zaskoczy mnie za rok? :-)

2 thoughts on “Jarmark Tumski w Płocku 2015

    1. To prawda, a można było tam znaleźć naprawdę wręcz tysiące różnych zestawów :) Jednak do mnie chyba bardziej przemówiły obrazy… enigmatyczną grafikę z kotem z chęcią powiesiłabym we własnym domu :)

Skomentuj

